سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

http://shahed113.ParsiBlog.com
بسم الله الرحمن الرحیم ...... *قربة الی الله* ...... جــــبــــهـــه ی فــــرهــنــگـــی رویاهای خیس 
shahed113.parsiblog.com لینک دوستان

قرآن کریم

قسم به روز وقتی نور همه جا را فرا میگیرد و قسم به شب وقتی آرام میگیرد، من هیچگاه نه تو را رها کرده ام و نه با تو دشمنی داشته ام(ضحی 2-1). افسوس هر کس را بسوی تو فرستادم تا بگویم چقدر دوستت دارم و راه درست را پیش پایت بگذارم او را باور نکردی(یس 30).

و باخشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیاء 87). و ندانستی برای کسانیکه از من روی بر میگردانند لباسی از آتش بریده شده آماده کرده ام و مایع سوزان حمیم را سرشان می ریزم که هم درونشان با آن می سوزد و آب می شود و هم پوستشان(حج 24-19). و هرگاه پوستشان پخته میشود پوست دیگری برایشان خلق می کنم تا از نو عذاب شوند(نساء 56). پس مرا به مبارزه طلبیدی و چنان اسیر توهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری(یونس 24). و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری(حج 73).  بــقـــیـه در ادامه مـطـلــب...(بسیار زیبا)                   

 

چون مشکلات از بالا و پایین به سمتت آمدند و چشمهایت از شدت ناراحتی و غصه گود افتادند گفتم کمک هایم در راه است. مرا بخوان و منتظر شدم ببینم که باورم میکنی یانه! اما باز هم به من شک کردی(احزاب 10). تا روزی که از شدت غم زمین با آن وسعت و گستردگی برایت تنگ شد، حتی از خودت هم خسته شدی و ایمان آوردی که جز من هیچ پناهی نداری و هیچ کس تو را یاری نمی کند. تا دلت شکست به سویت آمدم تا تو نیز با همه وجودت به سوی من بازگردی که من در توبه و بخشش مهربان ترینم(توبه 118).

یادت هست؟ وقتی در آن تاریکی ها با گریه و زاری نزدم آمدی و گفتی اگر تو را نجات بدهم با من میمانی و بنده خوبی می شوی. تو را از غم و اندوه نجات دادم اما پس از آن باز مرا در عشقت با دیگری شریک کردی تا کم کم مرا از یاد بردی(انعام 64-63) و افسوس که این عادت همیشگی ات بوده است(اسرا 83).

مرا به یاد می آوری؟(انفطار 6). غیر از من چه کسی برایت خدایی کرده است؟ چه کسی با وجود این همه گناه آبرویت را حفظ کرده و عیب هایت را پوشانده است؟ چه کسی با وجود تمام کفران نعمتی که می کنی باز هم این همه نعمت به تو داده است؟ چه کسی در تنهایی و خلوت به غصه های دلت گوش داده و غم هایت را برطرف کرده است؟ چه کسی از من مهربانتر و بخشنده تر است؟(اعراف 59).

قرآن کریم

پس کجا میروی؟(تکویر 26). پس از این حرفم دیگر کی میخواهی به سویم بازگردی و ایمان بیاوری؟(مرسلات 50). به سویم برگرد، مطمئن برگرد(فجر29-28). حتی اگر بزرگترین گناهان را انجام داده ای، حتی اگر تمام عمرت از من دور بودی، حتی اگر بارها و بارها توبه کردی و باز توبه ات را شکستی برگرد. بنده خوب من، هرگز از رحمت من ناامید مباش که من بسیار بخشنده و مهربانم(زمر 53). آنقدر بر بخشیدنت مهربانم که اگر بازگردی نه تنها گناهانت را می بخشم بلکه همه آنها را به خوبی و نیکی تبدیل می کنم(فرقان 70).

 

یـک قـدم بـه سویـم بـردار، تـمـام قـدم هـای مـانـده اش بـا مــن...


[ دوشنبه 93/2/1 ] [ 1:6 عصر ] [ انصارالشهداء ] [ () شاخه گل نرگس ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگshahed113

_الـــلـــهــم عــجــل لــولــیــک الــفـــرج_ آن روزها که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند... نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده است، شرمنده شهدا شویم...! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امام علی(علیه السلام): کسی که در وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار میشود.
موضوعات وب
امکانات وب shahed113
لحظه شمارغیبت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

شهید حجاب کد حدیث تصادفی
ساعت
نوا 
کد موزیک آنلاین برای وبگاه
قرآن


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 257184

پیچک

سفارش تبلیغ
قالب قالب قالب