سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

http://shahed113.ParsiBlog.com
بسم الله الرحمن الرحیم ...... *قربة الی الله* ...... جــــبــــهـــه ی فــــرهــنــگـــی رویاهای خیس 
shahed113.parsiblog.com لینک دوستان

قرآن کریم

" شـکـوائــیــه قـــرآن کــریـم "

و اما مردم عامی!

با قلب رئوف و روح آرامی، نیاز آرزوشان را، در الفاظم نشان گیرند، بدون آنکه در اعماق فرمانم پیامی از خدا گیرند و پای در راه بگذارند

من از آنان گله دارم !

یکی خواند مرا گنگ و غلط، با چهچهی گوئی که آهنگ غنا هستم!

یکی بندد مرا بر بازویش، بی فهم و بی درک و تأمل، برای آنکه خیرالحافظین هستم! یکی آویزدم بر گردنش، گوئی صلیبی از طلا هستم! یکی نالد مرا در بزم غم، گوئی که شعر مرده ها هستم! یکی هم بهر حفظ مال و جانش غافل از یاد خدایش، ببندد یک قطعه ام را بر خودش، بر خانه اش بر جان و مال و بچه اش تا از بلا و درد و آتش در امان باشد.

من از آنان گله دارم !     

شکلک های محدثه

       


درآن دم که عزیزی از وطن عزم سفر دارد، مادری یا خواهری یا همسری در بدرقه از من پلی بالا سرش بندد، تا که از زیر آن اول قدم را پیش بگذارد و دائم از خطرها در امان باشد، به دیوار مناره، بر فراز گنبد و باره، به گرداگرد تکیه،  مقبره، مدفن و قندیل مسجدها، با خط تزئینی و سردر هم معمار وار ناخوانا، مرا با صنعت تذهیب عرضه میدارند برای نذر دنیا و ثواب آخرت، از باء تا سین خواندنم را با شتابی ختم میگیرند.

من از آنان گله دارم !

تنها ذکر الفاظم، تهی از معنی، چون وردی مقدس، بی تفهم، بی تعقل، بی تأمل، بی تفکر! تنها برای رفع حاجت یا ثواب آن نثار رفتگان و بس! فلانی در تمام زندگانی ندارد با من هیچ آشنایی، ولی هنگام تردید و بلاتکلیفی اش در انتخاب مسکن و یاری و آغاز هر کاری، به دامانم زند دست و گشاید لای اوراقم که یابد راه خوب را خوب یا بد یا میانه که بعد از آن تمام عذر و تقصیر و گناهش را به پای من بیاندازد!

من از آنان گله دارم !

برای یمن هر مسکن مرا با آب و آئینه به آنجا میبرند ک هشاید مبارک گردد آن خانه اگرچه هر خلاف و هر گناه و هر تباهی و هلاکت ها در آن باشد! کنر هفت سین سفره شان در صف سیر و سماق و سرکه و سنجد! به همراه صداق زن، به پیش چشم داماد سیه پوش و عروس نقره ای دامن، کتار هزاران معصیت در پیش نامحرم، به دنبال طبل و نی و آواز و رقص و پایکوبی شان!   

 من حاضرم اما برای چه!؟

من از آنان گله دارم!

 


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 7:42 صبح ] [ انصارالشهداء ] [ () شاخه گل نرگس ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگshahed113

_الـــلـــهــم عــجــل لــولــیــک الــفـــرج_ آن روزها که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند... نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده است، شرمنده شهدا شویم...! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امام علی(علیه السلام): کسی که در وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار میشود.
موضوعات وب
امکانات وب shahed113
لحظه شمارغیبت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

شهید حجاب کد حدیث تصادفی
ساعت
نوا 
کد موزیک آنلاین برای وبگاه
قرآن


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 257490

پیچک

سفارش تبلیغ
قالب قالب قالب